Social Medias

siguenos en Twitter sígueme en Instagram

Follow EDDIMA

miércoles, 4 de enero de 2017

#LAZYBUTOUTFITONFLEEK/LISA EKUBE






HELLOOOOOOOOOOOOO my beautiful flowers.I feel really lazy because of the 2017 parties,i can´t no more.
Happy new year my beautiful flowers.I wish you the best year!

Today i am wearing my white top,if you follow my blog (if you don´t ,you can join the family is totally FREE, just add your email in the white line at the top of the blog) you know that this top was a dress but i cut and now i love it.

I am wearing too this really cool and comfortable grey sweatpants.Everyone loves sweatpants and of course i love these ones.These are for those days when you don´t feel like doing anything.

Last,my favorite coat and my adidas superstar.

I am wearing
top:DIY
sweatpants:zara
coat:local shop/similar HERE
shoes:adidas superstar



HOLAAAAAAAAAAAAA mis hermosas flores.Me siento algo perezosa por las fiestas del 2017,no puedo mas.

Feliz año nuevo mis hermosas flores¡Os deseo el mejor año!

Hoy llevo puesto este top blanco,que para los que me seguís en el blog (y si no,podéis uniros a la familia es totalmente gratis,solo tenéis que dar vuestro Gmail en la linea blanca en la parte superior del blog)sabéis que este top antes era un vestido pero lo corte y ahora me encanta.

También llevo puesto este hermoso y super cómodo chandal gris.A todo nos encantan este tipo de pantalones y por supuesto yo estoy enamorada de estos.Son perfectos para esos dias en los que no te apetece hacer nada.

Por ultimo,mi abrigo favorito y mis adidas.

Llevo puesto
top:DIY
chandal:zara
abrigo:tienda local /similar Aquí
zapatos:adidas superstar







No hay comentarios:

YOU´RE GETTING ON MY NERVES!!

HELLOOOOOOOOOOOOOOOOO my beautiful flowers. You are probably tired of me always doing DIY´s. Today, I am wearing my D...