Social Medias

siguenos en Twitter sígueme en Instagram

Follow EDDIMA

domingo, 11 de diciembre de 2016

BACKLESS SHIRT/LISA EKUBE





HELLOOOOOOOO my beautiful flowers.
I  accidentally delete this but i love this look so here i am to post it again.

I am wearing my shirt backless(as you can see) i love this new trend so much.I think is something everyone can wear with their own style.

I am wearing too my boyfriend jeans,i really love the color.

Last,my black belt and my bershka shoes.

I am wearing
shirt:ralph lauren
jeans:cambalache
belt:kiabi
shoes:bershka


HOLAAAAAAA mis hermosas flores.Sin querer borre este post,pero adoro este look a si que aquí estoy para para postearlo otra vez.

Llevo puesta mi camisa del revés(como podéis ver)me encanta esta nueva tendencia.Todo el mundo puede llevarla y adaptarla a su estilo.

Tambien llevo mis boyfriends de los que estoy enamorada.

Y por último mis zapatos de bershka y mi cinturón básico negro.

Llevo puesto
camisa:ralph lauren
pantalones:cambalache
cinturón:kiabi
zapatos:bershka




No hay comentarios:

YOU´RE GETTING ON MY NERVES!!

HELLOOOOOOOOOOOOOOOOO my beautiful flowers. You are probably tired of me always doing DIY´s. Today, I am wearing my D...