Social Medias

siguenos en Twitter sígueme en Instagram

Follow EDDIMA

lunes, 3 de octubre de 2016

LISA EKUBE/"YOU ARE SHOWING TOO MUCH"







HELLOOOOOOOO my beautiful flowers.Today,i have to say that some secretaries that work in my school are not really happy with the way i dress.
"you are showing too much".But i don´t really care,and we don´t even have dress code so...

My outfit is really simple and comfortable,perfect for school.

I am wearing my blue shirt with of my shoulders off.I love not wearing shirts the way i should and begin creative.
I am wearing too my ripped pants,and my gentleman shoes,that i love.
Nothing new.

I am wearing
shirt:forus clothes
pants:DIY
shoes:bershka


HOLAAAAAAAAAA mis hermosas flores.Hoy tengo que decir que algunas secretyarias que trabajan en mi instituto no estan muy contentas con la forma en la que visto."Enseñas mucha piel".Pero no me importa mucho ,además no tenemos normas estrictas sobre nuestra vestimenta a si que...

Mi outfi es muy simple y comodó,perfecto para clase.

Llevo puesta mi camisa azul,con un hombro al aire.Me encanta ponerme las camisas como no debería y ser creativa.También llevo puestos mis vaqueros rotos y mis zapatos de caballero.
Nada nuevo

Llevo puesto
camisa:forus clothes
vaqueros:diy
zapatos:bershka

No hay comentarios:

IT´S TOO COLD BUT I´M SO HOT

HELLOOOOOOO my beautiful flowers. I know it´s too cold for this outfit but I had to wear it. To start, I am wearing my red s...