Social Medias

siguenos en Twitter sígueme en Instagram

Follow EDDIMA

lunes, 31 de octubre de 2016

LISA EKUBE/OF ALL THE TIME




   

       HELLOOOOOOOO my beautiful flowers.You know I LOVE black but i didn`t show you my favorite all black outfits,here you have it.Wearing all black is really simple because we all have black clothes and you can also wear a not black coat or shoes so that your outfit is simple but stylish and cute.

I am wearing my black basic t-shirt,you can get one everywhere and their are not expensive. 

I am wearing too my black jeans,this are not high waisted.

Then,my favorite coat of all the time.I really like this coat is perfect for fall and i love the color.

last,my nike (black of course)

I am wearing
t-shirt:local store/similar HERE
jeans:local store/similar HERE
coat:local store/similar HERE




HOLAAAAAAAAAAAAA  mis hermosas flores.Sabéis que me encanta el negro,pero no os e enseñado nunca mis "all black outfits" favoritos,a si que aquí lo tenéis.Vestirse de negro es muy fácil,porque todos tenemos ropa negra en el armario,y lo podéis combinar con un abrigo o zapatos de otro color a si tu outfit sera simple pero iras con estilo y maravillosa.

Llevo puesta mi camiseta básica negra,la podéis encontrar en todas partes y no son caras.

También llevo puestos mis vaqueros negros,estos no son de tiro alto.

Llevo puesto mi abrigo favorito de todos los tiempos.Me encanta este abrigo es perfecto para el otoño y me encanta el color.

Por último,mis nike (por supuesto negras

Llevo puesto 
camiseta:tienda local/similar AQUÍ
vaqueros:tienda local/similar 
abrigo:tienda local/similar AQUÍ
shoes:nikes

No hay comentarios:

IT´S TOO COLD BUT I´M SO HOT

HELLOOOOOOO my beautiful flowers. I know it´s too cold for this outfit but I had to wear it. To start, I am wearing my red s...