Social Medias

siguenos en Twitter sígueme en Instagram

Follow EDDIMA

viernes, 7 de octubre de 2016

LISA EKUBE/I SURVIVED!!





HELLOOOOOOOOO my beautiful flowers.Today i had a really long day in school,i don´t know how i survived.I am being too dramatic i know.

Ok so today i am wearing my black long t-shirt.Is a really basic one,and in a bigger size because you know i feel more comfortable wearing larger t-shirts.

I am wearing too,my boyfriends jeans.I love ripped jeans.I bought this ones,and i cut them because i prefer ripped boyfriend jeans more than regular boyfriend jeans.

Then,my really simple black sneakers from nike,and my black choker.

I am wearing
t-shirt:similar HERE
pants:cambalache
shoes:nike
choker:DIY


HOLAAAAAAAAA mis hermosas flores.Hoy e tenido un día muy largo en clase,ni siquiera se como e podido sobrevivir.Estoy siendo muy dramática lo se.

Bueno,hoy llevo puesta mi camiseta larga negra.Es muy básica,y es unas tallas mas grandes porque como ya sabéis me siento mas cómoda así.

También llevo puestos mis boyfriends jeans.Me encantan los vaqueros rotos.Me compré estos y los rompí porque prefiero los boyfriends rotos a los normales.

Por último,mis zapatillas negras básicas de nike y mi choker negro. 

Llevo puesto
camiseta:similar AQUÍ
boyfriends jeans:cambalache
zapatos:adidas
choker:DIY

No hay comentarios:

IT´S TOO COLD BUT I´M SO HOT

HELLOOOOOOO my beautiful flowers. I know it´s too cold for this outfit but I had to wear it. To start, I am wearing my red s...