Social Medias

siguenos en Twitter sígueme en Instagram

Follow EDDIMA

miércoles, 26 de octubre de 2016

LISA EKUBE/BABY PINK

      







HELLOOOOOOOO my beautiful flowers.Days are getting colder but is all good because i can finally wear my sweaters,coats...

I am wearing my pink sweatshirt from adidas.I love wearing baby pink at fall and winter because people(including me)wear dark/nude colors on fall and i just wanted something different.

Also,i am wearing my mom jeans with my black belt.
Last,my high white socks and my adidas.


I am wearing
sweatshirt:adidas
mom jeans:cortefiel
socks:local store/similar HERE
shoes:adidas superstar






HOLAAAAAAAAA mis hermosas flores.Los días cada vez son mas fríos,pero esta todo bien porque por fin puedo ponerme mis abrigos,sudaderas...

Llevo puesto mi sudadera rosa de adidas.Me encanta llevar rosita en invierno por que mucha gente(incluyendo me)lleva colores oscuros/nudes durante el otoño e invierno y quería algo diferente.

También llevo puestos mis mom jeans y mi cinturón negro.
y por último,mis calcetines blancos,largos y mis adidas.


Llevo puesto
sudadera:adidas
mom jeans:cortefiel
calsetines:tienda local/similares AQUÍ
zapatos:adidas superstar



No hay comentarios:

GREECE (day 6)

HELLOOOOOOOOO my beatiful flowers.Today i am here to show you the last episode of the series"GREECE the outfits...