Social Medias

siguenos en Twitter sígueme en Instagram

Follow EDDIMA

sábado, 22 de octubre de 2016

LISA EKUBE/NOT FEELING FALL YET





HELLOOOOOOOOO my beautiful flowers.I am really busy with school right now,and it take me so long to post,but i´ll try to make this work so is all good.

This is a really simple and cute outfit.

I am wearing my brown sweater top,that was originally long but i cut it,and i really like this sweater more now.

I am wearing too my black leggings,really simple.I am not the king of person who wear leggings but i love black so i couldn´t resist.

Last,my gentleman shoes that i love

I am wearing
sweater:DIY/similar HERE
leggings:pimkie
 shoes:bershka



HOLAAAAAAAAA mis hermosas flores.Estoy muy ocupada con el instituto últimamente,y me lleva mas tiempo subir un post,pero haré que esto funcione a si que está todo bien.

I am wearing un outfit simple y bonito.

Llevo puesto mi top/jersey marrón,que originalmente era mas largo pero lo corte y la verdad es que me gusta mas ahora. 

También llevo puesto mis mallas negras,muy simples.La verdad es que no soy el tipo de persona que lleva mallas,pero no me pude resistir al color negro y me los puse.

Por último,mis gentleman shoes que me encantan.

Llevo puesto
top/jersey:DIY/similar AQUI
magas:pimkie
zapatos:bershka


No hay comentarios:

YOU´RE GETTING ON MY NERVES!!

HELLOOOOOOOOOOOOOOOOO my beautiful flowers. You are probably tired of me always doing DIY´s. Today, I am wearing my D...