Social Medias

siguenos en Twitter sígueme en Instagram

Follow EDDIMA

martes, 20 de septiembre de 2016

LISA EKUBE/DNWTW PANTS













HELOOOOOOOOO my beautiful flowers.Today i had a really long day in school but now i am back.This morning i didn´t know what to wear so i decided to wear my (i don`t know what to wear) pants and went out.


I am wearing my white top (that was originally a dress)but of course i cut it,and i made this beautiful white top.Then,i am wearing this black pants,i am not really sure but i think these are black mom jeans.I wear this pants when i don´t know what to wear.They look high waisted,but this is not my size,is way bigger.
Now,my sandals.I really like this king of sandals,i showed you this before,they are light brown and really comfortable if you ask me.(You can ask me questions about my outfits if you want in my comments).
OF COURSE i am wearing too my black choker.

I am wearing
top:DIY/similar aliexpress
pants:bershka
shoes:local store/similar birkenson
choker:DIY

HOLAAAAAAAAA mis hermosas flores.Hoy se me ha hecho el día muy largo en el instituto pero ya estoy de vuelta.Esta mañana no sabía que ponerme a si que decidí ponerme mis (no tengo ni idea de que ponerme)pantalones.

Llevo puesto mi top blanco( es originalmente un vestido)y por supuesto lo corte,y hize este precioso top blanco.También llvo puesto,no estoy muy segura pero creo que son unos mom jeans negros.Siempre que no se que ponerme recurro a estos pantalones.Parecen de tiro alto ,pero la verdad es que esta talla es algo mas grande que la mía.
Y ahora,mis sandalias,ya las enseñe antes.Son de un color marrón claro y son muuuuuy cómodas.(Podeís hacerme preguntas sobre mis outfits en mis comentarios si quereis).Y POR SUPUESTOOO también llevo puesto mi choker negro.

Llevo puesto
top:DIY/similares aliexpress
pantalones:bershka
sadalias:birkenson


Clothes`s link
Sandals:
https://www.lyst.com/shoes/birkenstock-arizona-soft-footbed-golden-brown-birko-florac/?reason=related-product
Top:
https://es.aliexpress.com/store/product/Black-Short-T-Shirt-Crop-Tops-Long-Sleeve-Sexy-Blouse-For-Women-Club-Wear-Sexy-White/1746409_32484028612.html?detailNewVersion=&categoryId=200000791

Another link for the top:
http://www.monshowroom.com/es/zoom/american-vintage/top-manches-longues-blanc-oda/272891

No hay comentarios:

IT´S TOO COLD BUT I´M SO HOT

HELLOOOOOOO my beautiful flowers. I know it´s too cold for this outfit but I had to wear it. To start, I am wearing my red s...