Social Medias

siguenos en Twitter sígueme en Instagram

Follow EDDIMA

martes, 27 de septiembre de 2016

LISA EKUBE/GENTLEMAN SHOES








HELOOOOOOOOOO my beautiful flowers.I have a lot of things to tell you.
First,i got a new pair of shoes for winter (irrelevant,i know)but you´ll see a lot of new outfits here because i am getting ready a lot of new things for this blog.For example,i am about to write a new section for the blog!
YESSSSSSS
i don´t know when it will be ready because i am so busy but i´ll let you know.


Anyways,i am wearing my white basic t-shirt with my green top that i showed you before 
i love the way i am wearing this.(i got inspiration from instagram)I am also wearing my black leggings,and to be honest i don´t really like wearing leggings,but i just love black and these ones are so soft.I am also wearing my new gentleman shoes(i think that`s the name of this shoes).I really like them especially,the brown line detail.
I am also wearing a chaiz in my ankle,and I LOVE IT.
Do i have to say that i am wearing my black choker? I don´t think so

I am wearing
t-shirt:primark
top:DIY
leggings:pimkie
chaiz:local store/similar Here
shoes:bershka


HOLAAAAAAAAA mis hermosas flores.Tengo un montón de cosas que deciros.Primero,tengo un nuevo par de zapatos(irrelevante lo se)pero váis a ver un montón de outfits nuevos aquí porque estoy preparando un montón de cosas nuevas para el blog.Por ejemplo,¡estoy preparando una nueva sección para el blog!
No se cuando la tendré lista porque estoy algo ocupada pero recibiréis noticias.


Bueno,llevo puesto mi camiseta  blanca básica con mi top verde que ya os enseñé
OS LO ENSEÑE AQUÍ y me encanta como lo e combinado.(E cogido inspiración de instagram)también llevo puestas mis mallas negran,y la verdad es que no soy de llevar leggings,y la verdad es que no me gusta llevar mallas pero es que me encanta el negro y estas son muy suaves.Tam¡bién llevo puestos mis nuevos zapatos de caballero(creo que se llaman así)Y me encanta especialmente el detalle de la línea marrón.Y por último,también llevo puesto un pulsera de tobillo y ME ENCANTA.
¿Es necesario que diga que llevo puesto mi choker negro?

Llevo puesto
camiseta:primark
top:DIY
mallas:pimkie
zapatos:bershka
cadena:tienda local/similar Aquí

No hay comentarios:

GREECE (day 6)

HELLOOOOOOOOO my beatiful flowers.Today i am here to show you the last episode of the series"GREECE the outfits...