Social Medias

siguenos en Twitter sígueme en Instagram

Follow EDDIMA

sábado, 27 de agosto de 2016

LISA EKUBE/BABY BLUE







    HELOOOOOOOO my beautiful flowers.Today i´m having a really good day.My hair is looking good today.I decided to go for a puff,a really like beautiful hairstyle for afro.But this morning i was so lazy i decided to not wear make up today.

Anyways,today i´m wearing this beautiful shirt,i like this baby blue color.I could´t find a shirt like this in the women section so i got this from the men section.Then i am wearing my shorts, #denim and my favorite black belt. And also my black saldals ( i wear them a lot).
i´m wearing too my black choker but i always wear it so i think you don´t need me to explain anything. 

i´m wearing
t-shirt:local store/similar forever 21
belt:kiabi
shorts:kiabi
sandals:local store/similar nordtord


HOLAAAAAAA mis hermosas flores.Hoy estoy teniendo un buen día y mi afro se ve bastante bien hoy.Me e quitado mis hermosas trenzas de antes y e optado por este puff.Un peinado con cabello natural fácil y monísimo.Y como me e levantado perezosa no me e maquillado.

Bueno hoy me e puesto está hermosa camisa de color azul claro.No pude encontrala en la sección de mujeres a si que la cogí de la sección de hombre.Támbien llevo mis shorts vaqueros y mi cinturón negro combinando esto con mis sandalias nuevas que últimamente me pongo un montón.Por último me puse mi choker pero bueno,lo llevo siempre,no es nada nuevo.



Llevo puesto 
camisa:tienda local/similar forever 21
shorts:kiabi
cinturón:kiabi
sandalias:tienda local/similares nordtord


   clothes´s link

              t-shirt:
http://www.forever21.com/Product/Product.aspx?br=F21&category=the-outlet&productid=2000195191

sandals:
http://shop.nordstrom.com/s/birkenstock-arizona-soft-footbed-sandal-women/2895195?origin=category-personalizedsort&fashioncolor=BLACK%2F%20BLACK


No hay comentarios:

IT´S TOO COLD BUT I´M SO HOT

HELLOOOOOOO my beautiful flowers. I know it´s too cold for this outfit but I had to wear it. To start, I am wearing my red s...